Badsöndag

I morse hämtade vi upp Louise kompis i byn och körde till Vånga för att hänta upp henne. Hon och A-M var fullt uppe i mockningen i stallet. Louise hade mockat 3 av 4 boxar och fyllde på vatten till alla 4 pållarna.
Hon hade varit duperduktig i stallet hörde jag. Så stolt man blir! Hon trivs så ända in i vassen ute på landet hos sina favoriter ❤ 
A-M hade kört henne till ridningen igår fm. Alltså vilken lyx. De ställer upp och bara är såna underbara människor. Louise kallar henne "mormor" 
 
Vi körde sen till Jenka och Nea för pannkakslunch.
Supergott och mysigt. De skulle följt med till badet med snäckan var så förkyld, stackar'n..
Men det blev en mysig liten visit..
 
Vidare mot badhuset, jag och de 3 vattendjuren. 
Tjejerna tog simborgarmärket och Lukas tog guldpingvinen och järnmärket. Såå stolta de blev! 
Och glada att få märkena med sig hem!
Jag åkte rutschkanan och herrejisses vad fort det gick ;) Haha!! 
Blev inte så många bilder... jag var upptagen med att uppleva och leka!!! 
 
Sen hem till pappa och Lena som bjöd på Pulled Pork och ris. Alltså såååå gott!! 
 
Kvällen har inte varit nån höjdare. Bara gråtit och haft ont i magen..
Livet? Meningen? Varför finns man? Undrar vad jag har för meningsfull plats i näringskedjan? 
Tillför jag något? Skräp bara??
Betyder jag något för någon?
Känns skit just nu. Att jag är ett bihang.
Usch och fy, nu ska jag sova och hoppas vakna utvilad imorgon!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0