Fredagsmys

Igår vad det besök med Louise på CSK efter jobbet. Denna veckan har det varit många möten. Prov i måndags, provtagning på CSK med Lukas i onsdags morse, sen möte på jobbet på em. 
I torsdags en heldag i Lund på BUS med Lukas och igår var det CSK med Louise. 
Min vardag helt enkelt....
 
När vi kom hem sen så åt vi hamburgare med bröd, även Lukas och det är något han tycket ät lyxigt.. 
Det kändes i hela kroppen att det var fredag. Såå mysigt. 
En lugn fredagkväll bara vi tre. Sen blev det gottis och idolmys. Vi hejjar på Hanna och Chris!! 
Vi fixade grönsaker med dippa och barnen fick även lite chips till. Lukas älskar detta!!! Jag nöjde mig med grönsaker. Nyttigt fredagsgodis och suget börjar avta, var inte så sugen på chips alls igår. 
 
Idag var det ridning för Louise och jag och Lukas satt och frös... Såå kallt i ridhus. Nästa gång blir det kaffetermos med mig!!  
 
Nu ska jag fixa iordning mig inför kvällens 30 års fest med 80 tals tema. Bilder kommer.... ;)
Louise ska sova hos kompis och Lukas ska sova hos morfar och Lena! 
Tack snälla för att ni ställer upp ❤
 
Nu taggar vi lördag, ha en trevlig kväll på er!!
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0