Bootcamp och grillmys

 I torsdags på självaste Kristi himmelsfärdsdagen var jag för 4:e året i rad på Bootcamp hos Tisse i Kaffatorp.
Varenda år har det varit galet varmt just den dagen. Riktigt fina dagar. Jag smorde in mig 3 gånger men brände mig likt förbannat! Haha! 
Vi samlades 9.00 och körde hem 16.30
Startade morgonen med en tallrik fiberhavregrynsgröt, ett ägg och kaffe.. Laddade upp ordentligt! 
Louise hade Bianca med sig och Lukas spenderade halva dagen hos mormor och halva hos morfar.
Det var tufft vill jag lova, speciellt efter lunchen.
MEN SÅ GRYMT JÄKLA KUL!!
 
Efteråt var det bara en dusch och få bort allt gräs och grus man hade överallt. Så skönt har nog en dusch aldrig varit.. Himmel vad härligt det var 
 
Sen styrde vi mot Vånga för att lämna B och vi skulle även äta ihop där. En perfekt torsdag. 
Det smakade ljuvligt och det var så himla mysigt ❤
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
De hade fått kycklingar.. Så söööta!
Mina vänner efter den brännan!!!
Trackback
RSS 2.0