Vilken vändning..

Igår fm låg jag i sängen och tittade min fina älskade orkidé. Regnet smattrade på rutan och min energi var som bortblåst..
MEN så hände det..
Regnet slutade för en stund och jag bestämde mig för att ta tag i dagen. Tog stavarna och tänkte gå en liten runda. Hade 9 km kvar innan söndag så jag tänkte ta nån km iallafall. När jag tittade på telefonen och såg att jag gått 7.5 km så bestämde jag mig för att ta de sista 1.5 km också. Det gick lätt när man såg målet framför sig.
WOW vilken känsla när man var klar. 
NU HAR JAG KLARAT ICA-KLASSIKERN!! 
Så jäkla nöjd och stolt över mig själv. 
Vädret blev bättre och bättre och solen tittade till och med fram på em.. 
Fick faktiskt ny energi!
 
Till middag hade Louise valt tacosoppa med gratinerade tortillachips. Hon hjälpte till med maten (eller gjorde det mesta rättare sagt) 
Det var riktigt gott med en värmande soppa igår. 
Sen blev det yoga för mig, så otroligt skönt. Det behövdes verkligen mjukas upp i kroppen efter den långa promenaden. 
 
Så dagen vände och blev fantastisk!! 
 
Kunde dock inte somna igår då jag har mycket tankar som snurrar i huvudet. Så idag är jag lika trött som igår.
Tog aldrig stan igår utan det blir idag. Ska bestämt unna mig en chai latte och hoppas fredagskänskan infinner sig. Ikväll bär det av på party för denna mamman!! 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0