Vilken månad!!

Denna månaden har hänt massor och nästa blir fullspäckad den med! 
 
Ja igår natt sov jag jättedåligt. Jobbade 7-9. Jag och Lukas tog en promenad ute på fm. Jag med stavarna och han cyklade. 5 km blev det. Hittade små gula blommor.. underbara vårtecken! 
Lukas är ju ett vilddjur som ni vet.. Han sprätter hela tiden med cykeln. Tog fart och skulle stanna en bit fram. Bromsar och snurrar ett helt varv i rullgrus, ramlar med cykeln över sig. Springer bort och han vinkar Hej hej och är hur glad som helst. Skrapade tom upp knät.
Han verkar tåla hur mycket som helst, knäppa unge ;)
Vi lunchade hemma. Lite macka med smörgåsgurka gillar han! 
 
Louise hade kompis med hem och min fina kusin kom förbi på semlefika dagen till ära ;) 
Jag och Louise begav oss mot Tabatan och tufft var det. Mådde illa efteråt. Åt middagen efter då det blev för tätt inpå annars. Kycklingfilé, potatis och sås!! Mumma.
 
Imorse var jag helt färdig. Och har varit i princip hela dagen. Sjukt trött och energilös. Var på Maxi i fm med Lukas och det är vad jag orkat idag. Masade mig ner till skolan på utv samtal med Louise.. 
Skulle tagit en promenad med barnen efter middagen men det fanns INGEN ork från min sida. Soffan, soffan med film jag och Louise, var det enda jag tänkte på.
Så fick det bli och med en kopp varm choklad med marschmallows lite senare.
Dödstrött så hoppas vara lite piggare imorgon. Äntligen ska Lukas till skolan igen!!
God natt på er!  
 
 
 
 
 
 
 
 
Nomnomnom 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0