Vilken dag!!!!

Idag var Lukas ledig, han skulle till BUP. Det gick bra!! Ska prova att höja dosen på Concertan och om det inte funkar så provar vi en ny sort, Elevanse. 
Vi tog en veckohandling på Maxi och sen hemma hade vi egentid bara han och jag. Louise följde med en kompis hem efter skolan. Igår hade jag egentid med henne och gjorde lite som hon önskade.
Idag fick jag kvalitetstid med med Lukas. Han valde fotboll, otippat va?! ;) haha
Vi spelade lite och han visade sina höjdingar och kickar om och om igen. Vilka bilder jag fick till.. 
 
Vädret har ju varit fantastiskt idag.
Lagade ny rätt till Lukas idag - Chili con carne.
Finhackade champinjoner, lök, vitlök och grön paprika.
Stekte i smör. Blandade i vatten, tomatpuré, finkrossade tomater och kryddor. Blandade i lite bönor i slutet.
Ingen jättefavorit men han åt och ville prova igen.. 
Jag hade gjort Chili con carne till mig med! 
Det ser liknande ut. Även om han har sitt ris :)
Roligt när vi kan äta liknande rätter, det känns bra för Lukas. Han påpekar det ofta! 
 
Lämnade honom på fotbollsträningen och körde och hämtade loppan. Vi åkte bara hem och bytte om till träningskläder och åkte till Tabatan. 
Riktigt skönt pass och det är helt underbart att det är ljust längre om kvällarna. 
Vilken energi man får av bara ljuset! 
Louise tränade med och var så duktig! 
En favoritövning var äntligen tillbaka.... välta däck :) 
Så vi fick lite tid idag också. Vi duschade tillsammans och pratade om allt.. Har varit en superbra dag idag också.. Jag njuter av varje sekund. 
Älskar mina barn oändligt mycket ❤ 
Vad vore jag utan dem? Ingenting!! 
 
Godnatt på er, nu ska jag besöka drömmarnas land! 
 
 
 
 
 
 
 
Lukas tallrik
Min tallrik
Louise peppade oss som tränade också.. 
 
 
 
 
Trackback
RSS 2.0