Fullt upp utan stress

Ja hela en har jag stått med dessa 40 bullarna.
Auberbinebullar till Lukas.
Tagit ca 2.5 timme. Drygt som tusan, men det är värt det för han älskar dom.
Aubergine, potatis, vitlök, olja, lågproteinmix, salt & peppar. 
Man ska finhacka aubergine och rå potatis och det tar tid. Jag har ju min quick chef från Tupperware vilket är till stor hjälp. Det är dock tungt ändå.
Sen ska det stekas på låg värme i 15 min. Det tar sin lilla tid.. 
Men nu har jag gjort det. Ledig idag och själv hemma. Då får man passa på så man får stå med det i lugn och ro.. 
 
 Efter skolan skulle Louise till frissan och justera glasögonen hos optikern. Så fina när de håller handen, mina hjärtan ❤ 
Hon blev superfin i håret och väldigt nöjd! 
Lockarna är viktiga! 
 
Ikväll blev det Tabata för mig. Åh vad svettigt det var. Så skönt när våren är här och man slipper understället. Man blir så mycket lättare och smidigare i kroppen på något sätt. 
Dagen har rullat på men ändå inte varit stressig. Det gillar vi :)
Ska sova nu. 
Laddar för onsdagen och lilllördag. Får se vad vi hittar på med den. 
 
Tjohej 
 
 
 
 
 
Nomnomnom... middag ❤
Trackback
RSS 2.0