Energi deluxe

Igår efter strategiutb fick jag massa energi. Så givande!! 
Tog en löprunda på 7.5 km. Det gick kanon och jag var inte så trött efteråt. Fick massa ny energi!!! 
Duschade och begav mig till jobbet 18.45-21.30
Det gick bra!! 
Tog mig lite nyttigt fredagsgott i soffan innan jag på mig. Cantaloupe melon och pistagenötter.. Mmm vad gott!!
Vaknade sen imorse vid 6 och kände mig jättepigg!!
Jobbade 7-10.30
Hen och körde ett tabatapass på 25 min. Sjukt gött väder idag!! Vet inte vad som händer men just nu är jag inne i ett energirus.. Är glad så länge det varar!! Försöker ta vara på tiden!
Hämtade sen Lukas hos stödfamiljen som bjöd på våfflor.. nomnonom.. Våffeldagen idag ju ❤ 
 
Nu ska vi duscha och ladda om för 14 års kalas för mina underbara kusinbarn (tvillingar) 
 
Trevlig lördag på er och glöm inte flytta fram klockan ikväll ;) sommaren närmar sig med stormsteg!! 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0