Årets första picknick!

Barnen överraskade mig med frukost på sängen idag. Hur gulligt är inte det då.. Mina älsklingar!! 
 
Vi gick ut efter frukost ca 10.30. 
Solen strålade och det lockade ut oss. 
Louise mår lite bättre idag.. 
Jag fixade naglarna och barnen ritade och Lukas spelade lite boll emellanåt.
Man kände hur solen värmde och hur våren verkligen är här för att stanna!! Ingen mer snö nu tack!! 
Vi åt lunchen ute på trappan och sen under em blev det picknick i trädgården. Årets första.
Köpte jordgubbar på MAXI häromdagen och det lyxade vi på med socker och grädde. 
Lite sommar i tallriken, ute på verandan!!
Smakade dock inte lika gott som svenska jordgubbar men det var lyxigt ändå! 
 
Barnen dukade ut filtar på gräset och låg i solen. Jag satt på verandan och njöt!! 
Åh vad man har saknat vårsolen. Vi är fullproppade med D-vitamin efter idag!!
Och glada är vi :) :) :) 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0