Lördag med gäster

I lördags vaknade vi till ljudet av en liten pratglad Saga. Bästa väckningen.. Hon hade haft feber och var lire förkyld stackaren. Men lika glad för det.. Lilla räkan ;)
Vi hade lång mysfrukost... 
 
Vi passade Saga i lördags också då Ann-Louise hade lite ärenden kvar att fixa! Ingen blev gladare än vi!!
 
Vi åt lunch och det gick kanon, hon åt upp allt. Vi gick till lekplatsen och lekte. Hon gillade att gunga minsann :)
Det var så himla varmt så vi stannade inte så länge. Vi gick hem och då kom Ann-Louise också. Vi mumsade på lite svenska jordgubbar med grädde. Åh vad gott det var...
 
Kristoffer kom ner under sen em. Han fick bli grillmästare och jag fixade resten. Vilken mysig middag vi fick. Grillad flintastek och grillskivor, samt grillade majskolvar och champinjoner. Hemmagjorda klyftisar, beasås, kall sås och sallad. Allt var så himla himla gott. Nomnomnom 
 
Sen styrde jag och A-L och mina kids till församlingshemmet och förberedde. Jag körde hem dom vid 22 tiden. Sen var vi klara kring midnatt. Men ack så fint det blev!!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0