Hair wrap

Alltså jag måste bara tipsa om denna fantastiska sak.
Hittade denna på Maxi häromveckan och tänkte att detta verkar ju finemang.. 
Jag sätter ju alltid upp håret i en knut med handduken efter dusch.. men det räcker att böja sig så ramlar det ner. Ibland sminkar man ju sig innan man klär sig och då är det skönt att ha håret uppe och på plats.
Denna microfiber handduk var kanon. Utformad med snöre och knapp. Så den sitter där den ska. 
För 79 kr var detta en superprodukt. En bästa vän för håret!  
Tips tips...
 
Efter tabatapasset igår (som för övrigt kändes enormt mycket efter nån veckas uppehåll pga förkylning) så tog jag mig en varm dusch. Kände mig lite stel i nacken så stod där och masserade mig medans det varma vattnet rann på axlarna. Det blir halt och armen glider fram och naglarna river mig på halsen. 
Hur i herrans namn kan det bli så här av det?
Visst det kändes ju men detta ser ju hemskt ut. Hoppas det försvinner snabbt.
Någon som varit med om liknande? 
 
Satte mig i morgonrock och morgontofflor på verandan och åt lite yoghurtkvarg med müsli. Det blåste en del och fåglarna kvittrade. Jag satt där i lugn och ro och bara njöt av lugnet och naturen. 
Som balsam för själen.. Det behövdes verkligen.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0