Första skörden

Ikväll plockade vi de första jordgubbarna och smultronen för säsongen.
Det blev vars ett smultron till barnen och vars 2 jordgubbar.. 
De tycker ju det är så härligt att plocka från trädgården som de själva har odlat.
Jag längtar tills coctailtomaterna kommer, så galet goda, så söta i smaken.. Där nästan slåss vi alla tre om dem.. haha
Nu ska jag lägga mig och hoppas på en skön natts sömn.
I morgon ska jag med Sandra på äventyr ;) 
Barnen laddar inför sista skoldagen i morgon, sen är det bara avslutningen kvar sen är det SOMMARLOV!
Hoppas det fina vädret kommer så vi kan åka och bada, de längtar som galningar efter att få bada..
 
Tjingeling :)
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0