Spelkväll

Jag jobbade till 13.30 sen började jag på middagen direkt, Lasagne. Skulle bjuda Jenny och Thomas när de lämnade Lukas. 
Åh så gott det var. En god grönsallad och vitlöksbröd till.. nomnomnom
Så mysigt med middagssällskap en regnig och trist söndag! 
 
Senare på kvällen kom Lukas och ville spela spel helt plötsligt. Jag älskar spel så jag nappade. Han hämtade ett mini kinaschack. Sen blev det mer och mer. Totalt 10 omgångar spel blev det. Kinaschack, 2 olika memory, rävspelet, yatzy och uno. En gång blev det lika, jag vann 3 ggr och Lukas vann 6 ggr. Nöjd kille med det resultatet.. 
Han är fena på spel. Speciellt memory.. 
Vi hade mysigt en lång stund. Sen vid läggdags tog vi en stor Mamma Mu bok och läste. En mysig kväll bara vi två! 
"I det enkla, bor det vackra" 
 
Har avklarat sista jobbehelgen på 8 veckor.. 
Har 4 pass kvar nu innan semestern.. Wihoo 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0