Söndagsutflykt!

 Jag jobbade till 12.45 idag. Med bästa Birgitta ❤
Denna helgen har jag tagit med massa gott till mina pensionärer.. Fläder och jordgubbssaft igår och de tyckte mycket om den.. Idag hade jag med mig rädisor från trädgården och även rabarber. Birgitta kokade kräm till dem idag på det. Det är så roligt att göra det lilla extra och de uppskattar det så mycket.. 
Har varit en fantastisk jobbehelg! 
 
Hämtade Lukas hos mamma efter jobbet och vi begav oss mot Bromölla för en dejt med Jenka och Nea. En tur till skateparken i Sölvesborg hade vi planerat. Lukas hade sin sparkcykel med sig. Han gillade det och vi hörde knappt av honom. 
Vi höll till på lekplatsen med Nea bredvid. Perfekt att ha det intill varandra. Supermysigt.
Jenka hade kaffe och frukt med sig till mellis. Friskt och gott! 
Vi körde hem och väntade in Louise som kom hem vid 18. 
Det blev kvällsmat, dusch för Lukas, sagoläsning och mysprat. Nu sover de sen en timme tillbaks. Och nu ska jag göra detsamma. Jobb imorgon bitti igen. 4 dagen på rad. 
Hoppas ni haft en fin helg. Det har jag haft!! 
 
Sötare än socker ❤ 
 
Lukas hade klätt sig själv imorse och vägrade ta av kalsongerna/shortsen. Tur de åkte i tvätten ikväll. Han skämdes inte, snyggast i skateparken;) haha 
 
 
 
Trackback
RSS 2.0