Lugn mysdag och vinst

Idag hade vi bara en hemmadag. Ingen stress eller tider att passa. Jenka och Nea kom hit och spenderade en heldag ned oss. 
Det blev lek, mys, lunch, tittade på kaninen, badmintonmatcher × flera, fika och massa härligt tragg oss mammor emellan.. Det man hann innan unge herr Lukas sökte efter all uppmärksamhet.. :) 
Denna söta lilla sessa, så go och glad hela tiden!! 
En toppendag som fyllde min energidepå och även denna dag tar jag med mig till minnesbanken. 
Tusen tack för idag fina ni ❤ 
 
Ikväll blev det lite hastigt och lustigt bestämt att åka på bilbingo, jag och Jenny.
Det blev vinst för oss, så det var en mycket lyckad kväll!! 
Firade med räkmacka i pausen.. 
Superkul och spännande!! 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: halvamamman.blogg.se

Mysig sommar dag!

2017-07-28 @ 07:46:30
URL: http://halvamamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0