Sista dagen..

Ja nu är sista januari förbi. En månad har redan gått på det nya året. 
Skönt då januari är en väldigt trisst månad..
Nu väntas februari med alla hjärtans dag, semeldagen, fifty shades of darkers biopremiär, 40 årsfest, sportlov, fotbollscup för Lukas. Kort månad dessutom så den kommer gå fort.
Även sistan dagen på min sjukskrivning. Imorgon börjar jag jobba 25 % av min tjänst. 2 timmar om dagen. Känns lite konstigt när man varit hemma i lite mer än 7 månader. Men det har behövts. En utmattningsdepression tar tid. Många sa det innan men jag hade svårt att tro på det. Nu förstår jag. Det är i te bara att knäppa med fingrarna och allt blir bra. Det har krävts mycket, framförallt av mig själv för att komma dit jag är idag.
Nu ska jag sakta men säkert komma tillbaka till jobbet.
Önska mig lycka till! 
 
Idag tog jag en 7 km pw med stavarna. Skottråkigt rent ut sagt. Grått och trisst och ingen motivation. Men jag gjorde det!! BRA! 
Sen lagade jag min favoriträtt till middag.. Kålpudding. Alltså det är så himmelskt gott.
Sen blev det Tabata ikväll, med Sandra och Jenny. 
Kroppen är mörkt, speciellt armarna efter kvällens pass. Phu!!
Hoppas nu sova gott och ladda inför morgondagen..
 
Nattinatt 
 
 
 
 
Lukas variant av Kålpudding. Hans "köttbullar" och lite stekt vitkål vid sidan om. Han älskar detta!! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0