Vilken superfredag!

 Dagen började med 2 timmars jobb och sen storhandling på Maxi. Hämtade hem tre taggade tjejer och Lukas!! :)
Det vankades ju disco ikväll. Tema färg/neon
Lagade lasagne till hela högen och Sabina kom också och åt. Mysigt när bordet är fullt med gäster. Fredagsmys deluxe ❤ 
 
Tjejerna fixade iordning dig och de fick pärondryck och snacks till. Lite "förfest". De tyckte det var mysigt. Klart de skulle ha festliga glas!! 
De var såå taggade!! Dessa goa tjejer. Tänk när den vankas förfest på riktigt.. Nej jag stänger av den tanken igen. Detta är alldeles lagom. 
Här och nu Therese, här och nu ;) 
 
Louise följde med B hem efter discot för övernattning och jag hämtade hem en speedad kille. Dusch och sängen, det är ju fotbollscup imorgon bitti. Samling i Tollarp 8.45. Zzzzzz. Så det gäller att komma upp i tid imorgon! Louise tycker inte det är något vidare med fotboll, hon väljer hellre kompislek :)
 
Jag gjorde det bästa av min fredagkväll när Lukas somnat.
Hällde upp ett glas vin, radion var igång oc diskade och fixade iordning köket. Helt okej faktiskt. Sen när jag var klar så fick det bli ett glas till som belöning.. 
Njöt av min ensamhet. Fredag eller ej. Ta till vara på tiden här och nu! Du vet inte hur länge den varar ❤
 
Sen imorgon em vankas det 40 års fest!! 
Vilken lördag det kommer bli! :)
Godnatt på er kära läsare! 
Lämna gärna ett avtryck i kommentarsfältet om vilka ni är som läser ❤ 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0