Valentine's Day

Ja det är ju alla hjärtans dag idag. 
Hur gör ni? Firar ni den, hur i så fall?
Själv firade jag mig själv genom att avverka ett härligt träninspass.
Jag tycker man ska fira alla 365 dagar på året. Att vara tacksam att man har de dagarna att kunna spendera tillsammans.
Att få presenter på vilken dag som under året betyder ju att det kommer från hjärtat och att man menar det. Bara för att det är alla hjärtans dag så blir det mer som ett tvång, inte för att man bara känner för det. Visst är det kul om man får något och självklart hade jag blivit jätteglad.
Jag fick fina egengjorda kort från Louise, en ros-ljusslinga av Lukas och en chokladkartong av Jenny ❤ Det värmer och de komner jag äta med omsorg!! 
Men jag hade varit lika glad utan nånting. Att få finnas och kunna krama och pussa mina barn är guldvärt för mig. På alla hjärtans dag eller vilken annan dag som helst! 
Jag hade köpt saker för längesen som jag hade lagt i presentgarderoben. Till att kunna ta till när det behövs. 
Jag hade liksom inte köpt något speciellt till idag. 
Så jag plockade fram vars en grej.
Louise fick ett par Adidas tights och Lukas en pyssel bok med Labyrint. Båda blev nöjda och glada.
Lukas började pyssla direkt, han älskar utmaningar!!
 En bra dag med solen framme hela dagen. Heeelt underbart!! 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0