Exfoliating socks och Gåsmamman

Igår använde jag dessa strumpor för andra gången. Förra var tidigt i höstas.
Man ska ju inte fila fötterna för det gör bara att det producerar mer..
Dessa skulle göra fötterna mjuka och silkeslena och JA det banne mig blev dom.
De är ju inte sköna att ha på sig, det kan jag inte påstå. Men en bra film så går 1.5 timme snabbt.
Sen efter några dagar börjar huden fjälla av den döda huden. Jag älskar att pilla, så det är perfekt.
Efter ca 15 dagar är det klart och förhårdnader och torra fötter är ett minne blott.
Höll sig så i ett par månader. Fantastiskt!! 
Köpte mina på Apotea.se för 169 kr.
 
Igår em började jag få ont på utsidan av vänster fot.
jag gick 6 km med stavarna och kände ingenting. Det blev sen mer och mer smärta.
Kunde knappt stödja alls på den. Antagligen har det blivit en överbelastning pga för mycket powerwalkande. 4.2 mil på 1.5 vecka.. hmm. Kanske inte så konstigt.
Så nu blir det vila med stavarna resten av veckan.
Har haft foten lindad idag och det har hjälpt lite.
Hoppas det går över fort..
 
Imorgon är det 3:e dagen med jobb. Har gått super dessa 2 första dagar. Hejja hejja!! 
Hämtar barnen 13 och tänkte bege oss mot badhuset därefter. Det har vi pratat om hela veckan. Som barnen har längtat!!
Dock ligger Lukas och hostar jättemycket från sitt rum just nu så vi får helt enkelt se hur det blir med allt imorgon.. :/
 
Såg första avsnittet på Gåsmamman säsong 2 idag, efter ett härligt yogapass.
Helt galet vad jag har längtat. Den absolut bästa svenska serien EVER. Jag älskar den.. Så numera är torsdag höjdpunkten på veckan.. 
Har ni sett den? Vad tycker ni? 
 
Där smärtan är värst..
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0