Skattjakt

Vi bestämde träff med våra kära vänner för skattjakt på EKO. Det var lyckat. Spända och nyfikna barn letade skatter. Mycket folk och så alla vi. Lite smått rörigt och kaos men det är så livet är ibland ;) 
Så härligt att se barnen så nyfikna. Ett perfekt tips med skattjakt. Tack EKO för denna fina tillställning.
 
Vi tog en glass och njöt i solen efteråt. Mysigt och gott. Första glassen för säsongen!! 
Jag tog tip top och Lukas calippo cola. 
 
Var hemom på mat och kaffe hos Sandra och Razvan efteråt. Sen körde vi hem och mamma kom för att passa Lukas. Jag jobbade kväll, 18.45-21.30
Kom hem. Hällde upp ett glas vin och åt lite gottis. Sååå gott. Men somnade åter igen på soffan med halva glaset kvar. Haha standard för mig nu.. 
 
Idag vaknade Lukas 07.00 mindre kul. Var sååå trött.
Jag jobbade 11-14.30 idag. Lukas var hos pappa och Lena. 
Sen bjöd de på söndagsmiddag. 
Köttfärslimpa och potatismos. Åh vad gott det var! Så mysigt med söndagdmiddagar. 
Sen åkte vi på kalas. Barnens nästkusin fyllde 7 i veckan så vi firade henne lite ikväll. 
 
Denna veckan har det blivit lite gottigt både lör och sön. Så blir det ibland. Nya tag imorgon.  
 
Har i alla fall tränat alla dagar denna veckan förutom idag. Vilodag idag.
Mån: löpning
Tis: tabata 
Ons: löpning 
Tors: yoga
Fre: rullskidor 
Lör: tabata 
Känner mig mycket nöjd med denna veckan
 
Over and out.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0