Hemfärd

Idag var det hemresedags.
Det kom snöflingor så vackert dalande mest hela dagen. Fint så länge det inte lägger sig. Visst är snön vacker men inte i april. Vi har ju redan välkomnat våren.
Det blev massa spel. Uno, memory, plockepinn och Super Mario. 
Jag och Ann-Louise gick lite egentid att spela tv-spel för oss själva. Så kul. Riktig nostalgi!! Jag älskar Super Mario, det går liksom aldrig ur tiden.
Vid 17.45 blev det hemgång. Det tog emot men jag har ju jobbdag imorgon.. 
Vi har verkligen haft 3 fantastiska dagar uppe i Småland.
Lukas har varit så duktig med Saga. Där är han lugn och ansvarsfull. Ovanligt att se honom så lugn men han var så nån om henne. Blev hon ledsen kom han direkt.
Ville hålla henne hela tiden. Så härligt.
Louise var så duktig med henne. Hon är så vuxen helt plötsligt. När jag ser bilderna så ser hon så mogen ut. 
Vart tar tiden vägen. Snälla stanna lite.. 
 
Det blev söndagsdusch och kvällsmat sen i säng för barnen.
Jag ska med sova, jobbedag imorgon. 
 
Somnar med massa härliga minnen och fina intryck inom mig. Vilken fantastisk helg vi har haft. 
 ❤
 
 
 
 
 
 
Trackback
RSS 2.0