Ännu en...

Jag var på yoga ikväll. Lika glad varje torsdag. Det ger mig lugn och ro i kroppen. Kommer ner i varv och slappnar av. 
Ni som känner mig vet att jag är stressmamma ut i fingerspetsarna.
Yoga är verkligen min grej. Man blir smidigare och får ett helt annat lugn i kroppen. 
Har tom börjat använda andningen från yogan när jag springer. Andas in med näsan och ut med munnen. 
Som min psykolog så till mig: andas in lugn och andas ut stress..
Låter nog konstigt men det hjälper faktiskt. Löpningen blir lite lättare och du orkar mer.
 
Såg sen sista avsnittet av Gåsmamman 2 ikväll. Alltså det är helt klart den bästa svenska serien som jag nånsin sett. 
Sjukt spännande i varje avsnitt och jag bara älskar Alexandra Rappapourt. Bästa skådespelaren :)
Vad tycker ni andra som sett den? Visst är den bra?
Säsong 3 håller på att spelas in så det kommer en säsong till.. Yippie!!! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0