This weekend

I fredags fm packade jag och styrde mot Småland.
Efter 2 timmars bilfärd fick jag äntligen träffa min älskade vän Ann-Louise och lilla Saga. 
Man träffas ju inte så ofta när man bor så långt ifrån varandra, så det kändes extra kul att få möjligheten att hälsa på nu. 
Jag fick minsann mysa massor. Åh vad mysigt, så längesen man hade sina egna på bröstet. Man fattar inte var tiden tagit vägen. Jisses. Mina är så stora, svårt att smälta ibland.
Vi mös med tacos och gottis, sen filmmys i soffan på lördagen innan jag styrde hem på em. En lugn helg med massa mys. Samlade massa energi. 
Tusen tack kära ni för ett fantastiskt dygn ❤
 
I går kväll hade jag dejt med fina Jennica och Nea. chokladpudding, godis och myste i soffan med tända ljus och Så mycket bättre och film. Ytterligare en mysig kväll. Tack kära ni ❤ 
 
Lukas kom i em och vi hade riktigt myskväll.
Spelat och pusslat massor innan läggdags. Det blev Frost memory, Superman pussel, frost pussel, stora skogsmemoryt och avslutade med 3 rundor UNO. Lukas är riktigt duktig.
Jag älskar verkligen att spela sällskapsspel och barnen också :)
Sen saga och mys. 
Sen myste jag själv till sista avsnittet av Johan Falk.
Det är banne mig den bästa serien jag sett. Galet spännande! 
Godnatt!! 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0