This day

Jag och Louise hade egentid idag så vi begav mot stan för shopping.
Fick inte nog efter Ullared i helgen ;) Haha
Hittade ju inga jeans till mig där och alla mina är sönder just nu. Hade lite födelaedagspengar kvar så det fick bli jeans för dem. Typiskt när man har favoritjeans och man använder sönder dem. haha! 
Visar er imorgon. 
Louise handlade ett spännande experiment för endast 25 kr. Visar er det imorgon om det lyckats! Håller tummarna.
Vi hann även inom ett besök på Louise favoritställe, Yoggiboost, till hennes stora lycka! 
Är det lov så är det.
Sen blev det veckohandling på Maxi.
 
Hemma fick vi besök av fina Jennica och Nea.
Så gosig hon är den lilla tösen. Lukas var uppe i smöret och ville hjälpa till med allt. Tog på hennes strumpor och så stolt han blev att han klarade det. Älskar att hjäkpa till. Duktig kille, min Lukas ❤
 
Sen kom mamma och myste med barnen medans jag och Jenny stack på Tabatan.
Efter det åt jag det godaste jag ätit på länge (kanske för att jag var vrålhungrig) 
Flygande Jacob och ris som jag lagade innan ikväll.
Jag, mamma och Louise spelade sen några vändor Uno och SkipBo junior. Så himla mysigt med kvalitetstid och vi gillar spel lika mycket alla tre. Louise hon njöt och det är underbart att se.
Vi har lovmys hela veckan och imorgon vankas det bad enligt barnens önskan!  
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0