Dagens träning

Dagens träning är avklarad. 
Trotsade mitt onda knä. Känns inget när jag tränar, känns sen, speciellt när jag vinklar knät.
5 km löpning, usch och fy vad motigt det var att komma ut, men såå skönt efteråt.
Gjorde även lite hemmaträning.
1 minut av varje (vissa 30/30)
Hopprep
Benböj
Plankan
Breda Benböj med kettelbel 8 kg
Höga knä/spark i baken
Dips/spark mot vägg
Diagonala fällkniven
Armhävningar/boxhopp på stol
Benböj/höftresning
Hopprep
Totalt 10 min.
Avslutade med 20 min yoga övningar 
Kändes skönt.
 
Tips på bra övningar när man har ont i knät tas tacksamt emot. Tror det är överbelastning.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej på dig fina kusin😍
Var du hos samma som jag går hos idag eller??
Vad tyckte du?
Kram

Svar: Hej fina!! Japp samma!! Varit där 2 gånger men det känns bra!! Bättre magkänsla här! 😘❤ Kram
Therese

2016-11-21 @ 18:44:44
Postat av: Anonym

Skrev till fel inlägg. Skulle vatt den andra

2016-11-21 @ 18:45:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0