ICA Klassikern

Idag har varit en dag i mestadels lugnets tecken..
Vaknade med huvudvärk som vanligt lm mornarna nu för tiden. Förkylningen är inne på upploppet och Det är mest eftersviterna kvar.. trött och känner sig slut.
Är hemma i helgen och återhämtar mig. Hoppas hämtat nya krafter tills nästa vecka då jobb och träning ska komma igång igen!! 
Håll tummar och tår för att vi ska vara friska ett bra tag framöver nu!! 
 
Dagen började med äggmålning. Lukas kan ju inte äta men han målade ett fint ägg till mig :) 
Vi fick besök av Lukas stödfamilj och båda barnen fick vars ett påskägg. Det resulterade i glada barn, såklart! 
 
Jag tog mig ett fotbad i em när jag var själv hemma. 
Det är så skönt och jag tänker varje gång att det inte ska dröja så länge till nästa gång , och så ändå gör det det.. :/
Sen ikväll blev jag bjuden till Jenny och Thomas på räkmacka och sen våfflor. Och årets första påskmust.. Mmm vad gott! Våffeldagen till ära!
Blev en lugn och mysig kväll, precis vad denna "tant" behövde! 
Tusen tack för en supermysigt kväll! 
 
Jag fick ju ICA kuriren häromdagen. Läste om ICAs klassiker. Det verkar sjukt kul. Jag nämnde ju härom veckan hur kul det hade varit att göra klassikern. Nu får man möjligheten att göra det utefter sina egna förutsättningar. Man har 6 veckor på sig med skidor, simning och löpning. Och 9 veckor med cykling. 
Skidorna blir utmaningen för mig. Likaså cyklingen. Den går igång 11 april och jag har ingen bra cykel. Det tål att tänkas på några dagar till! 
Ett bra sätt att komma i form. Jag älskar att ha mål, blir roligare att träna då!
Är ni fler där ute som nappat på detta? Berätta gärna, så kan vi kanske peppa varandra! 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0