Home sweet home

Äntligen fick vi komma hem.
Provsvaren kom inte förrän närmare 16. De var ok. I alla fall för att komma hem på permis.
Så mycket att packa ihop och dra nålen från pac:en och hem och packa upp. Man har ju mer grejer än man tror. Sen har ju Lukas fått massa på sjukhuset för att han varit duktig :) 
Jenny skjutsade oss hem och vi hade så kul med munskydden som personalen använde på vårt rum.
Lukas hade med på sig men hann inte fånga det på bild. Så himla söt :)
Det var otroligt att bara komma ut och känna friskluften.
 
 Sen känslan hemma.
WOW vilken känsla. Underbart ❤
Lukas provade äta lite kräm, trögt men det gick.  
Provade med anamixen men det gick inte. Smakade konstigt och han klöktes. Jag sondade det, och ja han själv gjorde också det. Så härligt att se honom gå omkring med sondslangen i magen och sonda sig själv. Min duktiga kille!
Kopplade matdropp som går hela natten och hoppas inte det blir feber eller kräkningar inatt.
Läkaren ringer imorgon och kollar av, är det ok så skrivs vi ut. Håller mina tummar.
Lukas la sig vid 20 och då poppade jag och Louise lite popcorn och hade mys till Fångarna på fortet.
Så mysigt, hon har tyckt det varit jobbigt att jag inte varit hemma. Jag har inte heller gillat det. Hjärtat har inte varit helt. Jobbig känsla..
Hon har legat i influensan hon också så hon har varit hemma hela veckan med mormor/morfar.
Tack snälla för all hjälp med ALLT.
Vad skulle man göra utan sina föräldrar?! 
 
Nu har jag krupit ner i min säng och det var det skönaste på läääänge.
Ser en till som verkat sova gott här :)
Längtar till imorgon. Att kunna tvätta, plocka och bara njuta av att vara hemma. Laga en god middag och ha mellomys. Massa mys med barnen som jag är så tacksam över att jag får vara mamma till ❤ 
 
God natt :)
 
Jag dööör. Som jag älskar denna människa!! 
 
 
 
Trackback
RSS 2.0