Hjärtat helt för en stund ❤

Ikväll har varit mysig trots vi är kvar på sjukhuset.
Dagen var seg och jag var så sjukt rastlös.
Lukas åt lite kräm och kändes piggare och var busig. Han sov i 2 timmar på em och när han vaknade vid 15.30 hade han 39.4 och kräkte lite. 
Han blev hängig igen och periodvis får han väldigt ont i magen. Märkligt att han går en febertopp en gång om dagen. Hade feber inatt och ingenting under dagen. Sen bara kommer det igen.
Eftersom han inte vill äta tillräckligt så är han beroende av glucos och fettdroppet ännu.
Och såklart natt nummer 4 på sjukhuset.
Sen så fort alvedonen och iprenen börjat verka är han pigg igen. Verkar vara den hemska influensan som han har drabbats av.
 
 Men i em kom Jenny och Thomas och hälsade på. Hade lite skvaller med sig och vars en supergod semla! Den satt där den skulle.  
Så härligt att "umgås" med någon. 
Senare kom mamma med Louise och min lillebror och hans tjej. Jag hade ringt dem innan och föreslagit McDonalds här till kvällsmat och för att jag behövde en laptop och min kalender för att lägga klart mitt arbetsschema. Sista dagen idag innan diffningen. 
Så det hann vi med och mitt hjärta blev helt för en kort stund när båda barnen var här. Vilken syskonkärlek när det verkligen gäller. 
Båda mina sjuklingar i samma säng. Så mysigt de hade det.
Och gott var det med McDonalds mat :) 
Hann inte mysa så mycket dom jag ville med henne då schemat var tvunget att bli klart idag. Hon hade fullt upp med lillebror ❤
Jag fick en jättefin lapp som jag blev så rörd av. Min dotter är den finaste jag vet. Så klok, förstående och hjälpsam. 
Jag verkligen älskar lappar med små meningar på.
 
 
 
 
 
 
"Ja har saknat daj väldigt myke när du har vat på sjukhuset Ja har inte set dig på lenge men nu engkligen mamma deta är til dej och Lukas Puss och kram" 
 
Man blir ju bara så varm i hjärtat och rörd till tusen. 
Som jag älskar denna tös ❤ 
Längtar bara hem massor nu. Håll tummarna för att det är bättre med lilleman imorgon.. 
 
God natt på er 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0