Soppetorsdag

Trotsade min huvudvärk som jag vaknade med i morse med att ta en liten promenad. Sandra och Sara följde med. 6 km på 45 min. Det var skithalt överallt. Man skulle investerat i ett par broddar till skorna, får fundera lite på det.
 
Kyligt var det! 
 
Idag är det ju torsdag och då försöker vi få in soppa på menyn. Denna veckan blev det Tacosoppa med gratinerade tortillachips från Jennys matblogg
 
 
 
 
Åh vad gott det var! 
Rekommenderar verkligen detta, chipsen till var utsökta ;) 
 
Imorgon är det fredag och hoppas slippa huvudvärken så jag och barnen kan njuta lite imorgon em. 
Planeras en del för på lördag är en händelserik dag. Skulle vilja hitta lite ork bara och bli kvitt min förkylning. 
På återseende! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0