New in

Nytt till mamman...
I fm var jag hos min släkting och provade ut ny make up. Hon är Mary Kay konsulent och jag använder bara deras hudvård och makeup produkter. Älskar dom. 
Idag provade jag sotade ögon och jag blev så nöjd! 
Fick bli ett set av det till mig! 
 
Vad tycker ni? Hiss eller diss?
 
Häromdagen shoppade jag lite smått till mig.
För att höja glädjen lite, för ja man mår lite bättre av att köpa något fint till sig själv för att man tycker sig vara värd det! 
 
Örhängen köpta på Glitter, 75 % rabatt tom. 
En stickad tröja från Aima.
Den är fantastiskt mjuk och skön. Fanns i många färger; svart, vit, mörkgrå, ljusblå, mörkblå och denna ljusgrå.
Trivs kanon i den och lagom nu till våren :) 
 
 
 
 
 
Även ett par mönstrade strumpbyxor fick följa med hem, såldes ut på Lindex för 50 kr, perfekt fynd! 
 
 
Nu blir det em/kvällsvila på soffan.
Ögonen orkar inte vara öppna längre.. 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hiss 😘

2016-01-29 @ 23:11:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0