Trött mamma

Vilken glädje att titta ut i morse...
På bara ca 3 timmar hade det kommit nästan 1 dm snö. Megaflingor föll från himlen och det var såå vackert.
Tog lite bilder när jag plumsade till jobbet. 
En bra dag på jobbet idag med men tempot går i 110 knyck. Var hemma 15 och la mig för att vila en stund. Vaknar 17.50. Sovit nästan 3 timmar. Helt galet vad slut jag kände mig efter dessa 3 långa dagpassen.
Åt lite och åkte iväg på yogan. Velade länge då jag känner mig förkyld och konstig i halsen. 
Men flöt att jag gjorde det, riktigt jobbigt idag faktiskt.
 
Hemma blev det favorit i repris från gårdagen. Te och glass. Såg 2:a avsnittet av Gåsmamman. Phu vad skrämmande serie, men Så bra! 
 
 Slumrade på soffan igen, jag menar hur kan man vara så trött? Tur jag var själv ikväll, händer typ aldrig så det var skönt att tillåta sig att vila. Imorgon ska inga klockor ringa och jag är LEDIG hela dagen. Har lite planer men set får ni kanske veta imorgon.
 
God natt från en slutkörd mamma! 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0