This day

I fm var jag en runda på EKO. Hittade lite smått och gott och som vanligt blir det alltid mer än vad man tänkt. Varför blir det alltid så? 
Nåväl, lite till barnen och lite till mamman :)
 
 
 
Visst är väl tulpaner underbara?!
 
Hittade fräcka dricksglas till barnen. De ska få det som en liten fredagspresent imorgon.
Endast 20 kr styck. Fanns med vitt, rosa och svart lock.
 
 
 
 
 
 
 
Detta fick dom idag, bara för att! 
Något litet men något som de gillar.
Louise älskar Top Model och skriver väldigt mycket. Lukas älskar sina pixiböcker. 
Perfekt! 
 
 
 
 
Dagens middag blev något älskvärt.
Hemmagjort potatismos med lite grädde i, ugnsstekt falukorv och tillbehör.
Den perfekta knapriga smaken av senap, ost och ströbröd som lagt sig som ett täcke över falukorven. 
Så himla gott, man äter för fort och för mycket bara. Jisses vad mätt jag blev ;) 
 
 
 
Ikväll var det äntligen dags för yogan igen.
Jag gäspade redan från mitten av passet. Helt fantastiskt vad skönt det är. Att sträcka ut och stretcha sin kropp och samtidigt andas och varva ner. Att bara vara här och nu. Kan jag nu med hjälp av yogan åtmindstone göra det 1 timme och 15 min. i veckan så är jag mer än nöjd!  
 
Godnatt på er 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0