Gottedag

Jag lämnade Louise på fritids i morse, skridskoåkning stod på schemat. Premiär för henne! 
Lukas var hemma med morfar. 
När jag kom hem så hade jag och Lukas en kväll själva. Vi åt middag och semlor, duschade, spelade spel och läste en lång godnattsaga. Massa mys.
 Dagen på jobbet har varit sjukt stressig. Fullt upp mer än jag kunnat tro. Tufft men ändå roligt. Har skrattat och kännt mig glad trots kaoset runtomkring. Men det är väl så det är när man har fina och härliga arbetskamrater. Det är nyckeln till att stå ut även under jobbiga perioder. 
Bjöd mina pensionärer på hemmagjorda semlor idag, det var uppskattat.
Tusen tack för idag Marie, glömmer inte denna dagen på länge :) 
 
Kände dock en obehaglig känsla i bröstet i em på jobbet. Ett enormt tryck som gick som ett band längs med bröstet. Svårt att få luft och känslan var att bara vilja öppna luftvägarna och få luft. Sträckte sig ända bak i vänster skulderblad. Kände likadant igårkväll och har kännt det även ikväll. 
Fick till mig att det nog är stress. Riktigt jobbig känsla.
Fick konstig värk i kroppen också. Dom febervärk men utan feber. Värst i benen.
Gjorde mig en kopp te, tog mig lite glass och inte vilken glass som helst, utan Ottos mjölkchoklad/päron med nougatsås och strössel på. Satte mig i soffan med värmedyna på benen. 
Och tittade på säsongspremiären av Greys Anatomy. Läskigt men sjukt bra och spännande.
Har äntligen 2 spännande serier att följa. Greys och Gåsmamman som visas imorgon. 
 
Nu är det godnatt, ytterligare en arbetsdag som väntar innan 1 dag ledigt OCH barnfritt också (det händer sällan) 
 
Det har blivit väldigt mycket semlor på sista tiden. 
Vaniljsemlor
Nutellasemlor 
Klassiska semlor (som nog enligt mig är de godaste) 
Lukas semla :)
 
Hans egen proteinlåga bulle med sylt och grädde!
Han ville så gärna ha en, så vi myste till det denna lillördag
 
 
 
 
 
 
Trackback
RSS 2.0