Full rulle fredag

Efter yogapasset igår så var jag aningen seg i morse.
Lämnade Louise och sen på fm hämtade jag upp pappa och vi körde en runda inom EKO, Maxi och sen in i stan. 
Blev en mysig fredagsfika på ett ställe jag inte varit innan. Le Crossiant inne i Gallerian. 
Supermysigt, lugnt, franskt och jättegod fika! 
Inhandlade några ärenden och sen bar det hemåt.
 
Blev en löprunda i em. 
Wohooo, det börjar hända något nu, förbättrade tiden ett bra snäpp.
Tog en annan runda idag och solen var med mig. Underbart.
Det måste vara den goda crossianten som resulterade i bättre tid ;) 
 
Sen blev det en jobbekväll som hette DUGA! Jisses vad slut jag var efteråt. Gick i nonstop och ja det känns i hela kroppen.
Ska försöka komma till ro och sova nu så jag orkar upp imorgon bitti, och jobba en runda då med.
 
 
 
 
 
 
 
 
God natt på er :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0