Så jädrans nöjd!

Vaknade vid 7 och kände att jag sovit mina timmar. Lukas vaknade med då, så vi låg och myste 1 timme i sängen innan vi gick upp.
Åt en god frukost och sen kom pappa/morfar för att klyva lite bränne till mig och då cyklade jag bort till Tabatan och körde ett grymt pass där. Sjukt tufft men jätteroligt. Sen tog jag cykeln vidare och mötte upp min fina Jenny och vi tog en mil tillsammans. Sen cyklade vi på olika håll och jag tog en lite längre runda än jag först tänkt. Kom in i andra andningen och tyckte det var så skönt. Blev 2 mil. Är nu uppe i 5.5 mil av 30. 
Är sjukt nöjd och stolt över mig själv. Ger mig själv en klapp på axeln och välkomnar lördagen!! 
 
Själv ska jag göra lasagne till Lukas och sen vankas det middag hos mamma ikväll :) 
Trevlig lördag på er! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0