Nått mitt mål denna veckan

Ja efter jobbet idag tog jag mig den sista milen för att nå mitt första mål: 10 mil på dessa 2 första veckor.
Så sjukt stolt över mig själv och mina prestationer.
Med tanke på att jag är ensamstående med barn på heltid,  jobbar 80 % med oregelbundna tider, har en gammal och obekväm cykel som jag haft sen jag var 18, barnen har sina aktiviteter etc. Och ändå fixar jag detta!! Får man bli imponerad av sig sjäv?! I så fall är jag det! 
Jobbet i helgen har gått kanon, fullt upp men ändå bra!
 
Barnen kom hem och vi myste ikväll. Mycket känslor denna söndag :/ Det är bra att få ut men det blir på fel sätt vid vissa tillfällen.  
Lukas hade sååå mycket att berätta om med sin helg med morfar! Han gjorde 2 mål på matcherna igår och han hade varit såå stolt. Synd man missade det!! 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0