Gympa och lyxhamburgare

Igår åkte jag och Louise med Sandra och barnen för ett härligt gympapass hos Tisse.
Solen stekte på.. Skönt med utomhusträning :) 
Man blir så glad av lite dansmoves
 
 
Idag var jag på massage i fm, 2 timmar. Min rygg var väldigt sne, inte konstigt jag har ont. Ingen träning på 2 dagar för att inte skada mig nu när jag är tillrättad. Tänkte tagit en längre cykeltur imorgon men får snällt lyssna på kroppen och de kloke som vet! 
Galet skönt var det i alla fall, som alltid!!
 
Ikväll bjöd jag hem Sandra och barnen på middag, lyxhamburgare :)
 
 
 
Lukas gick sin egen hamburgare i glutenfritt hamburgerbröd. Så roligt när vi kan äta likadant! 
Jag LOVAR att den är precis så god som den ser ut..
Baconhamburgare med knaperstekt bacon, ost, ägg, rostad lök, dressing och grönsaker. I de utsökta friscobröden :) Mmmm
 
Nu ska jag sova och här stormar det utanför. Usch, känns som höst.. 
 
Jag och Lukas laddar för en heldag imorgon med fredagsmys ❤ 
 
 
 
Trackback
RSS 2.0