En uppskattad present

Fotonörd är jag och har alltid kallats typ sen den dagen jag fick min första kamera (10 år gammal)
Jsg älskar kort och tar på allt och alla. I alla vardagliga situationer.
All beundran till fotografering hos riktiga fotografer men jag gillar att fånga vardagen här och nu. 
Måste inte vara den bästa skärpan, blir bra minnesvärda bilder med min Samsung också! 
Det skapar så fina minnen. Ingen är perfekt och det måste inte heller bilderna vara. 
Sen är det ju såklart kul nångång att ta proffskort också :) 
 
Jag gav idag en lite försenad 35 års present till en av mina bästa vänner.
Våra äldsta tjejer förde oss samman på ett babycafe här i närheten när tjejerna var 3 månader gamla. De är födda med 4 dagars mellanrum.
Vi har dom att tacka för vår underbara vänskap! 
Jag har fyllt nästan 3 fulla 25 sidors album med bilder från det vi först träffades till nu. 7 1/2 år.
Galet vad man har förändrats. Många skratt blev det. 
 
Hon blev jätteglad och uppskattade det såå himla mycket och det var verkligen värt all tid jag lagt på detta. Det tar sjukt lång tid men det är enormt kul att ge bort och det uppskattas av de flesta! 
"Win win" Lika roligt att ge som att få! 
 
Här kommer några av sidorna, så ni får en liten inblick och kanske något tips på att kanske höra ett album till nån ni känner :) 
Lämna gärna feedback om vad ni tycker.. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0