Då var man igång!!

Idag cyklades de första 5 km av 30 mil.
Det gjordes tillsammans med min duktiga kille :) Är så stolt över honom. Vi hade mål att nå på vägen för att ta drickpauser. Sen pratade vi lite om olika skyltar vi såg på vägen. Mycket spännande. Han traggade dock konstant hela rundan.. Jag fick knappt en syl i vädret. Haha 
Denna unge så underbar ❤
 
Vi åt lunch och han fick lyxefterätt för han varit så duktig idag... jordgubbar!!
 
Vi cyklade inom mormor för han ville berätta att han cyklat ica-klassikern.. Han är också med ;) 
Han stannade där en liten stund medans jag tog en tur till 12 km. Underbart väder och solen värmde på lite extra på mina redan röda kinder.. 
Jag älskar våren! 
Mycket nöjd över mina 1.7 mil idag. Hejja Hejja. 
Hejjar på Jenny som ligger några mil före mig.
Jag, Jenny och Sandra ha anmält oss. Det gäller att peppa varandra och nu ska vi banne oss klara detta!! 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0