Mitt hår!

I förrgår ringde jag runt efter en tid till frissan för mig och Lukas..
Lillebror firar sin 20 års dag på lördag och vi båda såg "hemska" ut i kaluffsen..
Jag har inte klippt mig sen i maj förra året, bara färgat det..
Pinsamt att bara säga det, men det har helt enkelt inte legat på min priolista!
Trots att jag älskar mitt hår..
 
 Lukas fick tid på Studio 33 igår.
Han blev så fin, lite rosa och svart skulle han ha såklart!!
Tuffing som han är!
 
 
 
Sen en halvtimme senare hade jag tid på salong SonnyDotter
Min syster Helene rekommenderade Mia där.
Hon hade fått en återbudstid till igår bara precis innan jag ringde.
DET måste ha varit meningen att jag skulle ha den.
Liksom jag är Helene väldigt noga och mån om sitt hår.
Därav att jag frågade henne..
 
Fick tips, nytt tänk och ny färgsättning som jag aldrig haft innan.
Blev galet nöjd, ursäkta att jag bildbombar nu, men blev så glad och jag fullkomligt älskar mitt nya hår :)
 
Förebild...
Transformation...
 
 
 
 
Vilken dag, solen skiner och brillorna på. Vårkänslor :)
 
Blev supernöjd! 
 
Lockarna är ju bara för dagen, hoppas jag själv kan fixa det så vid tillfälle... 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0