Woop woop

Lämnade Louise i skolan, och sen kom Sandra för att ta en pw tillsammans med mig..
Det var längesen jag promenerade men det var skönt.  Kallt dock, men skönt!!
En lagom runda!!
Solen var framme så stunder också.. som vi sög åt oss!!
 
Sen blev det en impuls tur till stan..
Shoppade träningskläder på HM. De har 20 % på träningskläder vid köp över 300 kr. Tom söndag.. 
Så passa på!! Vi fyndade msnyggt. 
Träning är såå mycket roligare med snygga träningskläder :)
 
 
 
 
 
Vi tog sen en fika på Darins..
Iklädda träningskläder och ruffsiga hade vi ändå sjukt kul. Skrattar hela tiden!! 
Mmm varm/kall macka och en chai latte.
Espresso house har den absolut godaste chai latten. 
 
Sen när vi hämtade tjejerna i skolan, ville de leka och så blev det. De lekte här. Vi körde inom affären och handlade lite till maten, hämtade Lukas 15 och sen körde vi till Sandra och minstingarna.. 
Vi lagade mat ihop igen. Så galet roligt och vi har hur mysigt som helst!! 
Potatismos, fiskpinnar/lax och hollandaisesås.
Åh vilken smaksensation. Sååå gott!
 
 
 
 
Sen kom pappa och nattade barnen medans jag tränade TRX hos Tisse. 
Sjukt jobbigt men så kul. Har så mycket energi nu för tiden.. 
Har verkligen haft en toppendag i goda vänners lag.. 
Hoppas ni haft en bra torsdag ni också.
Nu laddas det upp inför fredagsmys i de flesta hushåll. Jag jobbar så jag har fredagsmys på jobbet ☺
 
Massa Tack för idag Sandra. Nu är energidepån laddad inför en jobbehelg!!
 
God natt gott folk, sov gott och dröm sött..
 
Ett tips, säg ett vänligt ord/mening till någon imorgon och du kommer må så bra. Positivitet är bra och försök fokusera på det. Att göra någon glad gör en själv glad, i alla fall mig..
 
Att berömma någons hår, kläder, insats eller vad som. Något man tycker och står för såklart.
Prova imorgon så ser ni!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0