Presenter i mängder..

Vaknade med detta bredvid mig.. 
 
I fm kom våra kära vänner på fika.
Varnade för sjukstugan men de kom ändå.
De har varit i Thailand och vi har inte sett dom på 1 månad.. 
De hade presenter med sig, rena rama julafton.. 
Fick ett hav av superfina kläder!! 
Ett par megacoola skor. Ursnygga!! 
Och då lite bling bling.. Gissa om han blev glad.
VI är lyckligt lottade dom har den bästa stödfamiljen ever.. De är underbara på alla möjliga sätt! 
 
Louise fick också fina saker. Hon blev också jättenöjd.
Och jag fick också lite. Så tacksamt!! 
Sen har det varit soffläge i princip hela dagen. Jag har ont i halsen och varit yr och smått illamående. Lukas hostar och är seg med maten. Inte alls i form. Stackare som inte blir av med hostan.. 
 
När barnen somnat fixade jag till lite lördagsmys..
 
Mmmm vad gott..
Det varade inte så länge.. 
Innan denna mannen kommer ner... 
Mysigt värre, dock tråkigt att vi är halvkrassliga.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0