Shoppaholics och Dagens tema

Ja idag var det shopping och mys på stan med tjejena. .
Vi hittade mycket, mer än vi skulle..
Nöjda som få :)
Lunchade på Trendie
Louise och Alice :)
Glada tjejer på stan!
Louise fick sin alla hjärtans dags present idag.  
Nya örhängen. Äkta silver. 129 och ni finner dom på 
Jasmine 
 Hittade som sagt en del... Det mesta till Louise. 
Lukas fick ett par mjuka jeans
Jag köpte ett par jeans, ett par örhängen, en bh med tillhörande trosa.. Mr Grey kollektionen såklart. Oh my god. Köpte den bh:n förra året fast i annan färg. Den skönaste jag har!! Ett hett tips, finns på KappAhl. 
 Resten var till Louise. 
 
Visar er kanske vid tillfälle...
 
Avslutade med fika på brödboden. 
Min fina Mia ❤
 
Sen hämtade vi busen hos mormor.
Hem och slängde ihop pannkakor, det är ju pannkakans dag OCH fettisdagen idag..
Har inte ätit en enda semla idag, firade dagen med att bespara mig de kcal. Stolt!!
 
Vi åkte på Tabata och jisses vilket pass. Tufft men sjukt roligt...
Kommer nog kännas imorgon..
 
Avslutade kvällen med bananpannkakor till mig och Jenny, som kom på besök. Dagen till ära! Vi hade proteinpulver med chokladsmak i. Yummie :)
Med keso till. Såååå gott!!
 
Har verkligen haft en underbar ledig tisdag! 
Tusen tack Mia och Alice för idag ❤
 
Nattinatt 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

När kommer visningen? ;-)

2015-03-08 @ 15:00:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0