Over and out

Duschen i morse var minsann nödvändig. 
Gud vad dassig jag kände mig imorse..
Lämnade Louise i skolan och sen skyndade jag och Lukas hem för frukost.
Piggnade på mig ganska bra.. trycker ju i mig massa bra saker.. 
Sen kom Jenny och vid 9 begav vi oss av mot Lund.
Tur vägarna var fina, kunde ju lika gärna varit snökaos vid denna tiden på året.. 
19.1 kg och 105.2 cm. Allt var bra och vid nästa provtagning ska vi ta årsproverna..
Så himla skönt när allt flyter på. Ett snabbt besök idag.
Vi avrundade med lunch. Lukas fick vaniljpannkaka med sylt och grädde fredagslyx  
Jag hade med mig fläskpannkaka till mig och Jenny.
 
Louise följde med Bianca hem efter skolan..
Så när vi sitter och äter i Lund får jag ett sms från Sandra; Ska vi käka ihop?
Blev jätteglad...
Så väl hemma packade jag och Lukas om. Fixade lite till hans middag och sen körde vi till Vånga..
Det blev Hamburgare och friterade strips.
Hade hamburgare till Lukas i frysen och sen kunde han äta resterande samma som oss..
Lukas portion..
Sååå gott det var. Perfekt fredagsmeny! 
 
När vi väl var hemma och barnen somnat började jag på morgondagens middag; Lasagne
Gjorde den klar så långt det gick. Ska bara in i ugnen imorgon. Perfekt!!
 
 Städade och diskade och nu är jag rent slut.
Välkomna alla på semlor och Me and I party imorgon fm.10.00
Hör av er bara!
 
ZzzzZzzz 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0