Skärtorsdag

Idag var det upp tidigt.. 05.20..
Lukas vaknade pigg och följde med upp. 
Gjorde honom påskafin inför dagis!
Idag kom han med dagis till mitt jobb och påskade för pensionärerna. Så uppskattat för båda parter!!
 
Min fina påskgubbe!!
 
Hämtade Louise efter jobbet. En sjukt hektisk dag på jobbet.. knappt hunnit andas. Phu!!
Tränade box hos Tisse ikväll. Sjukt roligt som alltid..
 
Sen körde jag och lämnade Louise hos Bianca för övernattning. Jättetaggad och längtade massor..
 
Så nu ligger man här i sängen själv och ska upp inför en morgondag på jobbet och för att sen äta påskmiddag hos mina föräldrar på kvällen!
 
God natt gott folk, på återseende; ) 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0