Shopping it is!

Ja det blev ju inte som jag tänkt igår, det blev faktiskt ännu bättre :)
Gingde VC till Louise ang hennes mollusker och de ringe upp mig kvart i nio. De sa att de i regel inte gör något åt mollusker. Det är ett virus som kroppen själv läker och det kan ta tid. Hålla rent och smörja mycket så kunde det dämpa klådan lite..
Hon sa att när de är röda och irriterade så brukar det vara sluttampen på dom. Hoppas verkligen det för det är ser hemskt ut när hon kliat hål på dem..
Så då hade jag redan meddelat skolan att hon är hemma. 
Så vi körde in och tog en höst-shopping-dag.
Fantastiskt roligt och njutfullt till max!
Hon behövde höstjacka, träningstights, träningsjacka och vattentäta skor. Gympaskorna är dyngsura varje dag och hinner inte torka över natten.
HIttade precis sånna som jag ville Louise skulle ha och hon gillade dom. PERFEKT!!
Vi hittade massor av bra saker måste jag säga.
Louise vill ha sin obligatoriska frallehalva från Duvanders.. 
Vi lyxade till lunchen och tog McDonalds. Jag tog en sweet chili wrap. Sååå god! 
Överraskade Louise med detta då hon var megaduktig i stan! Hon blev mer än nöjd :)
Valde sin höstjacka själv..
Superfin tycker jag, kanske inte världens lämpligaste skoljacka men hon ville ha den och så fick det bli. Trots allt hon som ska använda den. Pälsen på kragen var en viktig detajl då den värmer håret.. Haha, dessa kommentarer!
Hon shoppade med sina egna pengar. Också en stor grej för henne när vi är i stan. Hon får välja något litet att handla själv.. Detta fina halsband från HM för 30 kr blev det igår.
Lukas fick detta..
Hittade vantar för 10 kr paret på stadium outlet. TIPS!!
Fotbollsstrumpor 
En mycket praktisk scarfs i flis på insidan. Enklare och bekvämare än en halsduk. 59 kr på Maxi!! TIPS!
 
 
Träningshanskar till mig nu när vi är ute och har händerna på steningt underlag m.m
Sjukt nöjd och sköna var dom. Sen att det var rosa detajler på dom gjorde bara det extra lyxigt ;)
Varmare träningshandskar till den kommande vintern..
Bara 3 måndaer till julafon idag.. :)
Galet snygga skor hittade vi till slut.. På Maxi, 199 kr. Precis sånna jag letade efter..
Var på Din sko, skopunkten och skodej och där fanns inget vi fastnade för.
Tycker faktiskt Maxi har väldigt bra skor. Köper Lukas höst och vår skor där för det mesta. Bra kvalité och lagom pris.
Tack pappa för att du impregnerade dom!!
Träningsjacka hittade vi till Louise på Team sportia outlet. Lycklig som få blev Louise. Behöver en när vi är ute och tränar så mycket som vi gör.  
Långa träningstights, ett par tjocka leggings och ett par byxor fick hon med..
Samt strumpbyxor, träningsstrumpor och vantar..
Rustad för höst och träning! :)
 
 
Snygg donna i morse :)
Så stolt över henne.
 
Är stolt över båda mina barn. Även om de trotsar och bråkar så älskar jag dom oändligt mycket.
De klarar av så mycket. De växer och mognar och man njuter av att se deras framsteg.
 
Vi myser oftare, läser mer, jag är mycket lugnare, stressar mindre går åt rätt håll...
Lukas var hos tandläkaren i em direkt efter jobbet. Han blir kallad 1 gång om året med tanke på hans kolhydratrika kost. Han har fina tänder, borstas fint och inga hål. Så stolt Lukas blev, han berättade ännu stoltare för henne att han hade jordgubbstuggummi hemma... 

Jag är mer med barnen nu, engagerar mig mer i dom och det dom gör.
Blev så rörd i fredags när Lukas kommer hem och har gjort världens finaste armband till mig..
 
Blev sååå glad.
Så lite som ger så mycket kärlek..
 
Jag trivs fantastiskt med livet just nu och vi tre är den starkaste och finaste familjen i mina ögon.
"Tuff times never last, but tuff people do"
 
Nu ska jag sova och njuta av en ledig men fullspäckad dag... Min enda lediga dag denna veckan dessutom.
Love Life ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0