mys på stan

 Efter en stadig och god frukost med Jenny O på besök begav sig jag och Lukas mot staden för presentinhandling. Det är ju inte vilken som helst utan Lukas Jenny (som han säger) som fyller år idag. 
Lukas fick själv välja presenter så hoppas hon blir glad. Men det tror jag hon blir!! 
Vi ska dit senare ikväll och fira henne.
 
Vi hittade även massa fina löv på staden. Stora som elefantöron.. Vi plockade med oss några hem. 
Superfina!
Får se vad vi hittar på med dom. 
En helmysig stan jag och Lukas. Gick och tittade på spindlar inne på partaj. Lukas var helt såld på dom!! 
Fått en dag med Louise på stan denna veckan och en med Lukas! Känner mig mycket nöjd! 
 
Nu ska vi ner och hämta hem Louise sen kommer Fru Caroline hit och hälsar på! Mys i detta vädret! 
 
En härlig dag att vara ledig på. Njuter i stora lass. 
Hoppas ni också har en mysig torsdag. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0