Meckar'n i Arkelstorp

Vilken helg :)
Jobbade i fredags kväll och i lördags. Sen körde jag hem mina föräldrar där meckaren befann sig... 
Vilken underbar syn. Hela jag blev varm inombords.
Han lär av morbror Rikard. Han ligger så och meckar med bilen och Lukas tog din cykel.. 
 
Sen körde jag hem och gjorde mig iordning inför kvällens paaaarty! 
Körde en ny variant med håret. Allt på sidan med klämmor, utan någon bena. Bara fönade och slängde bak håret. Fäste lite klämmor och sprayade. Lätt och snyggt!! 
Kul att prova något nytt! 
Jag följde med Jenny till en av hennes arbetskollegor på förfest. Sen blev det utgång på T-baren. 30 +.
Riktigt kul faktiskt!! Man behöver komma ut lite.
Kom i säng 03.40, efter nästan 24 vakna timmar..
 
Gick upp 11 imorse och mådde prima! Skötte undan lite måsten och hälsade på lilleman, och pappa bjöd på inlagd sill i ättika. 
Perfekt lunch 👌
Sen begav sig jag mot jobbet och hade en toppenkväll.
Jag trivs verkligen med mitt jobb och har fantastiska arbetskamrater.. Denna helgen har varit jättehärlig på jobbet! 
Njutit framför Contagion på 4:an nu med en kopp kamomillte och Toblerone.  
Ledig imorgon men ska till CSK för provtagning på Lukas. Längesen vi tog nu. Glömmer lätt bort det nu när han är frisk hela tiden.. 
 
Klockan ringer tidigt, dagen börjar med en dusch.
 Hoppas ni andra har haft en bra helg. För det har jag definitivt haft! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0