Bröllop

Igår var vi många som delade ögonblicket mellan Caroline och Tobias som blev man och fru!
En underbar upplevelse och tårarna rann bara jag såg dom i kyrkan, Magiskt var det.
Så vacker denna brud var... Ja och hennes kusin sjöng 2 låtar och det var så vackert allting..
Ni får ta del av några bilder..
Det togs ju mängder med kort på alla håll, en fotograf, en del amatörer, engångskameror, mobiler ja det fottades ordentligt kan man säga!! 
Vilken lycka!!
Otroligt vackert bröllop
♥♥
 
Skål!
Vackra som få!
Lite snittar och champagne när vi anlände till festlokalen.
Såå gott det var!
Mycket pusskalas blev det!! Både på stolar och under bordet!!
Alla ville se ringen..
Till och med jag fick en dans med bruden :)
 
 

Paulina kom och hjälplte mig att fixa håret innan bröllopet..
 
Så fantastiskt fint det blev! Miljoner TACK Paulina!!
 
Med smink, klänning och smycken blev resultatet detta!
Kände mig så fin, som en prinsessa som skulle på bal.
Jag älskar vekligen lockar!!
 
Nöjd men klänningsvalet.. :)
 
Det var ett bröllop med jättetrevliga människor, supergod mat och dricka..
Ett underbart brudpar.
Många minnen som finns i hjärtat för alltid.
Jag höll ett tal, nervös som tusan, men det gick bra!! 
Jag mår prima idag och längtar efter mina små älsklingar, så jag är hel igen!!! 
 
Trevlig söndag på er, det blåser en del här, men jag trotsar och ger mig ut på en skön höstpromenad!!
 
Tjingeling på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0