Tupperware och cirkelträning

Ja det var ungefär hur gårdagen såg ut.
 
Hade tupperware party igår fm som gick över förväntan..
4 gäster, men lite extrabeställningar också.
Fick en massa fina saker som värdinna. 
Bokade ett party till, måndagen den 10 nov. 18.00
Är ni sugna på att komma så hör av er..
Sen lekte barnen med min systers, pojkväns dotter Wilma på 2 år. Vi passade henne på fm.
Sen åkte Louise till Minya och lekte en runda på em. 
Sen åkte vi på cirkelträning hos Tisse och det var riktigt skönt. Efter alla dessa kanelbullar man ätit i helgen.. Haha
Bjöd på dem på tupperwarepartyt och de gick som smör i skolsken. 
Då var de ju goda :)
Sen hem med barnen och duschade och åt kvällsmat.
Jag tog mig en lång varm dusch och fixade god kvällsfika till mig...
En rostad macka med smörstekta kantareller på, en kvarg och en kopp te.
Tända ljus, en varm filt och en film på tv:n
Riktigt söndagsmys med mig själv!
Njöt i massor, älskar verkligen livet precis som det är!
 
Idag är jag och Lukas själva. Jag laddar för jobb ikväll och vi ska luncha nu, sen soffmys innan jobb och dagis!
Riktigt mysigt väder, höstblåst och frisk luft!
 
Ha en skön måndag där ute! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0